Baskil Belediyesi Aşure İkram Etti

Baskil Belediyesi olarak birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgesi olan Muharrem ayı vesilesiyle vatandaşlarımıza aşure ikramında bulundu

YEREL - 17-07-2025 15:55

Baskil Belediyesinden yapılan açıklamada şu sözler ifade edildi

Bu anlamlı ikramı, yakın zamanda genç yaşta ebediyete irtihal eden belediye personellerimiz Nihat Asan ve Yasin Bilici’nin ruhuna ithafen gerçekleştirdiler

Vatandaşlar ile bir araya gelerek, hem onların dualarını aldık hem de kaybettiğimiz mesai arkadaşlarımızı rahmet ve minnetle andık.

Her biri görev yaptığı süre boyunca Baskil halkına özveriyle hizmet eden kıymetli personellerimizi unutmadık. Onları anmak adına gerçekleştirdiğimiz bu anlamlı etkinlik, halkımızın da yoğun ilgisiyle karşılandı.

Başta merhum personellerimiz olmak üzere tüm vefat edenlerimize Allah’tan rahmet diliyor, ailelerine ve sevenlerine bir kez daha sabırlar diliyoruz.

Günün Diğer Haberleri