Elazığ’dan Robotik Başarı: Türkiye İkinciliği Gururu
Türkiye genelinden 2.051 takım ve 3.900 öğrencinin katıldığı yarışmada Elazığ, önemli bir başarıya imza attı.
Elazığ’ı temsil eden Şehit Süleyman Budak Ortaokulu, “Ortaokul Çizgi İzleyen Robot” kategorisinde Türkiye ikincisi olarak büyük bir gurur yaşattı. Öğrencilerin teknik bilgi ve becerilerini sergilediği yarışmada elde edilen bu derece, ilimizde yürütülen bilim ve teknoloji odaklı eğitim çalışmalarının somut bir göstergesi oldu.
Başarının mimarları arasında yer alan danışman öğretmen Neslihan Deveci ile 5. sınıf öğrencisi Aren Toprak Geyik, İl Millî Eğitim Müdürü Beraat Şahin tarafından makamda kabul edildi.
Gösterdikleri üstün performans dolayısıyla öğrenci ve öğretmeni tebrik eden Müdür Şahin, elde edilen bu başarının öğrencilerin teknolojiye olan ilgisini artırdığını ve geleceğin mühendisleri için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti.
Müdür Şahin, başarıda emeği geçen danışman öğretmen Neslihan Deveci’ye teşekkür ederek Türkiye ikincisi olan öğrencimiz Aren Toprak Geyik’i çeşitli hediyelerle ödüllendirdi.